tag:blogger.com,1999:blog-6930438360727151393.post770766536285764630..comments2023-06-14T11:38:44.566+02:00Comments on millarca világa, vagy mi: 13. Illegal Meeting, Independent Motoclub, Gímesmillarcahttp://www.blogger.com/profile/08321200261554600507noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-6930438360727151393.post-62181985441468517452013-04-28T14:46:34.037+02:002013-04-28T14:46:34.037+02:00Véletlenül akadtam a képre - hátha még mást is érd...<br />Véletlenül akadtam a képre - hátha még mást is érdekelnek a részletek:<br />1992-ben, romos állapotban került hozzám Szilvási Zoli eredeti gépe. Átépítéskor az R90-es blokk, az R69-es váz (a két kerékkel) maradt meg az eredeti motorból.<br /> Koncz Karcsi volt a lakatos, Soha Laci ötlete volt a kipufugó megoldás, az első villát én terveztem. Lacival közös -németországi- ipari kémkedésünk eredménye a villaszög módosító készülék,<br /> honi lehetőségekre optimalizálva (pl. a felső kifli csuklóját mezőgazdasági boltban vettem - MTZ traktor kormány-gömbfeje, stb..). "T" kormánnyal adtuk el, de gondolom a képen látható tulajdonosnak kényelmesebb a szarvkormány.<br /> Készült hozzá egy Motorkuli-utánfutó átépítés is. Ezt a motor a futóval együtt az igazán atraktív (utánfutós műszaki vizsgával rendelkezett a "szerelvény", nagy kár lenne, ha csak szólóban közlekedne).<br />A végére egy megjegyzés: a '70-es, '80-as évek stílusában készült tisztelegve az Easy Rider előtt (L! villaszög, űlés és kipufogó) Gondolom 20 év múlva a mai építések lesznek "őskövületek".<br />Építettem Low Rider-t is, de az már a jégkorszak utánra datálódik.<br /><br />üdv.: Billein JózsefAnonymousnoreply@blogger.com