2010. április 8., csütörtök

Old Motors veteránbörze, Lőrinci piac, Budapest

Pont egy hónapja volt az Old Motors börze, de mégis van aktualitása ezeknek a képeknek: szombaton lesz a következő börze. A legutóbbi éppen először borult ég, aztán ragyogó napsütés, és végül szakadó hó mellett került megrendezésre. Ez persze sem a többszáz embert, sem bennünket nem zavart. Az sokkal jobban érdekelt, hogy sorban mutogassam Szelídítőmnek, hogy az, az és az a dolog kell, ja, meg amaz is.







Eh, anno mennyit kerestem egy ilyen szép állapotú foncsorkeretet a Jawa 353/250-esemhez.



Manóbarátok is felbukkantak.



Ezen az Jawa 559-esen komolyan elkezdtem gondolkodni, de úgy döntöttem, hogy ha már újra Jawám lesz, akkor csak 353-as, vagy valami öregebb típus. Valahogy az 559-esem nem hagyott bennem mély nyomokat, pedig úgy raktam össze 4 roncsból, hogy naponta ingáztam Párkány és Butapest között a munkahelyem miatt, éjszakánként meg szereltem a házunk pincéjében.



Valószínűleg iszonyat kényelmetlen lehet, de valami eszméletlen eleganciát ad a régi motoroknak a lemezvilla. Egyszer, ha lesz épített motorom (makettben a legesélyesebb), akkor ilyen lesz az elejében.







Kisgyerekként irigyeltem az unokahúgomat a pedálos Wartburgjáért, elnézve ezeket a kisautókat át is suhant az agyamon, hogy nem is lenne hülyeség egy gyerekprojekt (igen Andrisom, Te már régóta mondogatod nekem), de aztán győzött a még motorozni akaró énem.





Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...