2011. április 13., szerda

Budapest Motor Fesztivál, 2011

 

Szóval igen, kinn voltam a Motor Fesztiválon is, bár bevallom őszintén, hogy csak is az Old Motors veterán kiállítása és börzéje, ill. a Tattoo Expo miatt. 3 motorra voltam csak kíváncsi, de a tömegben csak kettőhöz fértem oda. Így kimaradt a Triumph Thruxton, cserébe olyan szemmel megsimogattam a Ducati Diavolo-t, mint ahogy nagyon izmos szépfiúkat szoktam: Jó anyag vagy bébi, de frusztrálja magát veled a fene...



Jól látjátok, rózsaszín ruhás kislányt is fotóztam rózsaszín Vespán. Szerencsétlen nem tehet arról, hogy ilyen ronda színbe öltöztették. Viszont a mosolya megért egy fotót. Ha nagyobb lesz, talán azt is megtanulja, hogy nem így fogjuk a kormányt... :)


Na de ott volt a Kawasaki W800. Retró stílusa egyből leterített. És most ott áll előttem. Rajta a felirattal, hogy nem lehet ráülni. Baszki! Az első motor lett volna, amire ráültem volna, hogy kiderüljön, leérek-e róla. És, és, és tesztelni. De nincs tesztmotor. No nem baj, majd gyakran megyek látogatóba Baculhoz a lévai Kawa-szalonba. Ott még akár mellé is költözhetek, amíg meg nem veszi valaki...


Fotóztam hostess-lányokat is. Mert van az a hülye jó szívem, na meg a sok-sok pálcikalány-rajongó barátom...






Azt nem tudom, hogy Kutya szereti-e a pálcikalányokat, de ez az izé teljesen belelkesítette. Első próbálkozásnál nagyon ügyes volt, így nem csoda...


Búcsúzóul átfutottam a parkolóban álló motorokat, hátha ott is akad valami érdekesség, aztán elhúztam a Tattoo Convention-ra.

1 megjegyzés:

kutya_zzr írta...

Nem, a Kutya nem szereti őket... az öreg kutyák már nem laknak jól csontokkal :)

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...