2011. május 11., szerda

Megjelent a 186. Wild

Megjelent a Wild legújabb, 186. száma! Úgyhogy nyomás, irány egy újságárus, vagy egy benzinkút – már ha nem akarsz olcsóbban hozzájutni előfizetőként…:)

"A magazinban a legjobb motorok és hot rod autók mellett rengeteg fontos információt tudhattok meg a motorozás világából."
Ízelítő a tartalomból:

Robbanó motorok? Az EMAT évről évre egyre népszerűbb lesz, ezt országunk politikusai is tisztán látják. Mert ugyan mi másért szerveztek ugyanarra az időpontra, közvetlenül a kiállítás helyszíne mellé egy uniós családi pikniket? Valszeg abban bíztak, hogy a motorosok létszáma kedvezően befolyásolja majd a piknik látogatási statisztikáját is    

A vérradikális. A csongrádi Top Notch Company építése szemrebbenés és lelkiismeret furdalás nélkül áldozza fel a motorozhatóságot az egyediség oltárán. Elöljáróban csak egyetlen adat: bármilyen hihetetlennek tűnik, de az ultrabrutál méretű üzemanyagtank akár még 8 dl benzint is képes elnyelni!  

Lajos, a Harcos. Miután Bacul szert tett egy lezúzott Yamaha-ra, a kárfelmérést követően nem az eredeti állapotára alakította vissza, hanem súlyos tömegiszonyra hivatkozással inkább egyedi gépet faragott belőle. A Warrior végül szép példája lett motor és gazdája tökéletes összhangjának: mindketten gumigyilkosok. (Meg van az a jelenet, amikor a háttérben egy mesés romos vár, előtte meg egy dögnagy, döghangos és döggyors motor, mellette a jóarc tulajdonosa, aki röhögve nézi, ahogy a betonon fetrengve féloldalas hasizomgyakorlatokat nyomok fotózás címszó alatt?)

Intruder fullcustom. Karesz nem teketóriázott: ment 20 km-t az új VZR 1800-asával, aztán az átépítés mellett döntött. Repültek a műanyagok, jött Küryakyn meg Thunderbike, és a motor lóereje máris 150-re nőtt. Ha a Gigamachine ilyen ütemben folytatja a tuningot, akkor a Spurimánia rovatot hamarosan őrületesen átszabott, egynyolcas Intruderek bemutatása váltja fel…

Lowlife Machine
A Zastava csak 44 évnyi itteni vendégszereplés után látta meg újra szülőföldjét, de a szerbiai OG Custom Works emberei nem hagytak neki sok időt az önfeledt ünneplésre. Szétbontották, choppolták, tuningolták, aztán lazán elhozták vele az idei EMAT Best Custom Car díját. Az autó azóta már több interjúban is „eltékozolt évek” jelzővel illette eddigi életét!  

Egy motoros színésznő emlékére - Jane Russell, a Born Losers csodaszép milfje (Jól van, na! Csíptem ezt a nőt, muszáj volt írnom róla. Born Losers csak a grátisz, ha már egyszer jó motorok vannak benne...)
Navajo-Hopi Honor Run
Gyulai Csongor abbahagyja
(egy interjú, amiért össze tudnám puszilgatni Gyulai Csongort. Na jó, Téged is Richárd, mert megírtad, bár gyakran vagy szemtelen, úgyhogy nem biztos, hogy megérdemled).
Lengyel Motorépítő Bajnokság
Kalandozások Székelyföldön 2.
(most indulnék, ha tehetném)
Hangsebességgel: Subscribe és The Idoru interjúk





Mesél a tetkó – Marshal (Szegény, észbe sem kapott, és már rábeszéltem a fotózásra...)
Ghost’s MC és Hells Angels MC bulibeszámolók
Bemutatkozik az Africa Twin márkaklub 
Az én X-aktám
Hírek régen – Hírek most
Egy régi motoros arc: Filip Gyuri 
Sörbe áztatott monológok
Magyar motorizáció extra
Hunhír 
Magyarország felfedezése: a Levéltár

www.wild.hu - a motorosvilág híreivel

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örülök, hogy tetszett az interjú. Nem tudtam, hogy ennyire szereted csongort. De hát miért vagyok én szemtelen? Hiszen azt se említem meg a nyilvánosság előtt, hogy a
Magyarország felfedezése nem a levéltárról szól! (De tényleg: ezt honnan vetted?)

Richard

millarca írta...

Csongort nem ismerem, csak jókat mondott. A Levéltárt, ill. az egész tartalomjegyzéket a hírlevelünkből... :D És még hogy nem vagy szemtelen... :P

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...