2008. február 1., péntek

Live Mirror koncert a Wigwam 2 Rock Caféban

A Live Mirror-t először a tavaly nyári Dunafesten hallottam. Azóta a kedvenc párkányi együtteseim közé tartoznak, így nem kis örömmel töltött el, hogy koncertet adnak Pest egyik rock kocsmájában...




A pincekocsmák hangzása többnyire nem túl jó, így egy kicsit féltettem Romanékat. Szerencsére annyira magával sodró volt a koncertjük, hogy a kutya nem foglalkozott a hangzással.



Ritka pillanat, amikor Roman csak ült, mert egyébként folyamatosan mozgásban volt, látszott, hogy elemében van és baromira élvezi, hogy a színpadon zenélhet.




A zenekar másik oszlopos tagja Kriszta, aki énekesnőként jócskán hozzájárult a jó hangulathoz.



Ha jók az információim, akkor ők ketten írják a dalokat is... :)



Bevállaltak egy frissen megírt dalt is, szerencsénkre.




Bár én baromi elfogult vagyok, de akkor is nagyon jó koncertet nyomtak le a srácok+Kriszta, szerintem nem egy újdonsült hívet szereztek maguknak.



Pisti néha lement a zongora mellől az oszlopot támasztani... :)




Egy motoros ismerős is felbukkant :) (bakker, miért vágatja le mostanában minden helyes, hosszúhajú pasi a haját??? :()




Ha Leviék tapsoltak, akkor ki zenélt...??


... na jó, a bőgős nyomta a búcsúszólóját...



...hogy aztán az régiúj bőgős csaphassson a húrok közé, kb. 3 perces átcuccolás után!



Megkönnyebbült pózolás a csoportképhez, a közönség abszolút értékelte a muzsikájukat! :)




Aki persze csak egy kis ráadás után engedte el őket... :)

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...