2008. szeptember 16., kedd

Gútai vizimalom, Felvidék

Útban a mocsai Desperado-találkozóról a kamocsai Intruders-találkozóra megálltunk a gútai hajómalomnál is. Én már idén jártam itt, de nem bántam, hogy Mirával újra megnéztük.



A hídon sétálva döbbentünk rá, hogy mindketten a Duna partján nőttünk fel, csak 160 km-re egymástól





A kocsma hátoldala





Under the bridge downtown, I could not get enough



A malom része a skanzen is





A malomhoz tartozik egy kisebb udvar, tele malacokkal, kecskékkel és birkákkal. Igen, etettük is őket és némi erőfeszítéseket tettünk arra, hogy a kecskéknek elmagyarázzuk, hogy nem illik a kisebb és sokkal lomhább csüngőhasú malackát bántani... nulla sikerrel!



A Dunán még nem láttam tavirózsát...



A holtág mellett ilyen vadregényes dzsumbuj nő, néhol derékig érő csalánnal





Oppá, kékmotor a hídon (na jó, csak a híd feletti úton parkoltam)

Nekem sosem elég ebből a látványból





Ladybiker :)

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...