2010. január 26., kedd

Motoros divat III.

30 év és 43 nap után elveszítette szüzességét a fülcimpám. A füllyukasztó pisztoly és védekezésre képtelen testrészem között annyira spontán módon jött létre az aktus, hogy kb. 10 perc alatt találtuk ki és vittük véghez Évivel. A művelet előtt és alatt kiadott parahangokra nem emlékszem, de az eredmény szemrevételezése után boldogan konstatáltam, hogy "Jé, van fülbevalóm! És még élek is!"
Az esti Rory Gallagher emlékkoncerten muszáj volt eldicsekednem Papinak és Zsoltinak a csillogó fülemmel, amihez Papi csak ennyit fűzött hozzá: "Hát igen, én 30 év után vettem ki!"
Úgy tűnik, nálam a fülbevalósodás sem megy egyszerűen. Aznap átestem egy kisebbfajta fültágításon is, miután egy ismerősöm magához húzta a fejem egy puszira, és az órája összeakadt a titánium x-szel a fülemben. Éjszaka nagyon jót aludtam Szelídítőm vállán, de a vadonatúj fülbevalóm hátsó része szanaszét nyomkodta az amúgy is leharcolt cimpámat. Ezután hasított belém a kérdés: Baszki, hogyan fogok én erre bukósisakot húzni???
Egyáltalán, milyen egy motoros (sisakbarát) fülbevaló? A google-ban bogarásztam egy kicsit, de kb. egy céget találtam, aki motoros témájú függőket gyárt. Akadt ott még jónéhány márkajelzéses, koponyás, vaskeresztes, indiános, sasos, egyébizés füldísz, de azokat részemről hanyagolnám. Viszont kevés néz ki úgy, hogy nem fog beleakadni a bukó párnás részébe. Miért van olyan érzésem, hogy továbbra is ékszermentes füllel fogok motorozni?

Via: Biker-crossroads.
















A végére az elmaradhatatlan Betty Boop, Mira kedvéért.
Via: here.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Némelyik füli nem is olyan rossz, csúcs persze Betty Boop! :)

millarca írta...

Jajj, "füli"... az ilyen rövidítésektől kész vagyok...
Betty Boop tényleg aranyos, de őszintén szólva csak a barátnőm miatt raktam be őt. Nekem a V2-es blokk tetszik, meg az egyik kerék.

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...