2010. szeptember 4., szombat

Péntek 13 party, Geronimo MC, Budapest

Szeretek a Geronimo MC klubházába járni, de amikor hétfőn már a hatodik klubtag kérte rajtam számon a legutóbbi Péntek 13 party képeit, kicsit elgondolkodtam azon, hogy tán nem kéne annyit odajárnom... :) Pedig jó ott nekem, nem is kicsit. Így viszont könnyen elértem, hogy heteken keresztül egy klubnyi nagyonférfinek biztosan az eszébe jussak, igaz, kb. ilyen formában: "Francba, millarca még mindig nem küldte el a képeinket. Jól el kéne már fenekelni ezt a némbert..."
Visszatérve arra a bizonyos péntekre, én már vártam, mert míg tavaly többször is 13-ára esett a péntek, idén csak augusztusban jött el az ominózus, jó kis bulit ígérő nap. Kezdetnek még nyakon csíptem az utolsó napsugarakat egy kis motorfotózáshoz, azután belevetettük magunkat a beszélgetésekbe. Újabb és újabb klubok és barátok futottak be, csattantak a pacsik és a puszik, majd eltüntettük Pisti isteni marhapörköltjét. Éjfél felé elkezdtünk búcsúzkodni a másnapi koránkelés miatt, de olyan zivatar söpört végig Újpesten, hogy hazaindulás helyett bemenekültünk a sörsátor alá. Kénytelenek voltunk megvárni, amíg a lezúduló vízcseppek által korbácsolt porhullámok elnyúlnak a gyártelep töredezett betonútján, cserébe később az esőillatú éjszaka nyelt el bennünket.





























Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...