2011. október 15., szombat

13. Illegal Meeting, Independent Motoclub, Gímes



















1 megjegyzés:

Névtelen írta...


Véletlenül akadtam a képre - hátha még mást is érdekelnek a részletek:
1992-ben, romos állapotban került hozzám Szilvási Zoli eredeti gépe. Átépítéskor az R90-es blokk, az R69-es váz (a két kerékkel) maradt meg az eredeti motorból.
Koncz Karcsi volt a lakatos, Soha Laci ötlete volt a kipufugó megoldás, az első villát én terveztem. Lacival közös -németországi- ipari kémkedésünk eredménye a villaszög módosító készülék,
honi lehetőségekre optimalizálva (pl. a felső kifli csuklóját mezőgazdasági boltban vettem - MTZ traktor kormány-gömbfeje, stb..). "T" kormánnyal adtuk el, de gondolom a képen látható tulajdonosnak kényelmesebb a szarvkormány.
Készült hozzá egy Motorkuli-utánfutó átépítés is. Ezt a motor a futóval együtt az igazán atraktív (utánfutós műszaki vizsgával rendelkezett a "szerelvény", nagy kár lenne, ha csak szólóban közlekedne).
A végére egy megjegyzés: a '70-es, '80-as évek stílusában készült tisztelegve az Easy Rider előtt (L! villaszög, űlés és kipufogó) Gondolom 20 év múlva a mai építések lesznek "őskövületek".
Építettem Low Rider-t is, de az már a jégkorszak utánra datálódik.

üdv.: Billein József

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...