2011. október 15., szombat

Motordinoszaurusz


Motorfotózások alkalmával gyakran gondolkodom azon, hogy egy-egy épített motor vajon meddig marad az aktuális állapotában. Vajon hány szezont vagy balesetet ér meg? Vajon bekerül-e valaha egy magyar épített motor a Közlekedési Múzeumba? Vajon lesz-e valaha Magyarországon Épített Motorok Múzeuma? Vagy megmaradnak mementónak a Wild magazin számai?
Ennyi kérdés után nem kicsit örültem meg ennek a motornak a szalki Iron Horses találkozón. Ahogy a Boris Vallejo festményét ábrázoló tankon is látható, ezt a motort az egykori Amargo-cég (azaz Billein József) építette 1992-ben. Ugye, hogy dinoszaurusz?



2 megjegyzés:

Szábbész írta...

Az Amargo motoroknak sajátos stílusjegyei voltak.Kár hogy már nem működnek. Lehet tudni hány motort építettek ? Akkoriban elég nagy szám volt mikor bátyám hazahozta az éppen aktuális Motor ...üt.
Akkoriban ugye abban voltak csak ilyenek bemutatva.És vagányan tervezgettük a simson meg a Pancsi átépítését ! :D

Névtelen írta...

Örülök, hogy megtaláltad ezt a motort. Emlékszem erre a gépre, Billein nagyon szeretett BMW blokkból építeni. Na persze, abban az időben könnyebb volt beszerezni egy veterán BMW-t, mint egy Harley-t. De akármi volt a hátterében, akkor ezekkel a motorokkal kezdődött a magyar hardcore motorépítés.

Richard

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...