2009. október 1., csütörtök

Egyszer már volt szó a képeim lenyúlásáról, és sajnos újra és újra szembesülnöm kell az emberek gátlástalanságával. Árulja már el nekem valaki, hogy miért nem lehet elkérni őket? Ha nem újságról vagy profitorientált dologról van szó, én szívesen elküldöm mindenkinek a kért képet, mint ahogy eddig is megtettem. Ezért is raktam ki az e-mail címem.
Néhány napja újra belefutottam egy utazásokat közvetítő honlapba, amely egyszerűen leszedett két képet a blogomról. Mivel egy vállalkozás honlapjáról van szó, szóltam nekik, hogy ez így nem járja. A levelezésünk vége az lett, hogy leszedték a képeim és loptak máshonnan. Mondanom sem kell, hogy a forrás megjelölése nélkül.
Ezek után ne kérdezze meg tőlem senki sem, hogy miért szignózom a fotóim ekkora ló betűkkel…

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...