Maga a verseny amellett volt izgalmas, hogy nem volt motorgyilkoló sebességhajszolás, sem elszálló motorosok. A versenyzőknek a megadott útvonalon kétszer kellett körbemenni, egyszer Pilisvörösvár, egyszer pedig Piliszentkereszt felé, mindezt a lehető legkisebb időeltéréssel, letakart kilométerórával és a KRESZ szabályait betartva. Itt egyforma eséllyel indult az összes jelenlevő Simson, Jawa, Pannónia, MZ típus akár egy BMW R16-tal vagy Honda CBX 1000-rel szemben is, hiszen itt az volt a cél, hogy a két kört egyforma időtartam alatt teljesítsék. Ez olyan jól sikerült, hogy az elrajtoló 79 versenyző közül 34-en 1 percen belül értek vissza! A legelképesztőbb eredmény az első helyezetté, aki a P10-es Pannóniája nyergében 2 másodperc eltéréssel robogta körbe a távot!
A szervezők (Old Motors) megsúgták, hogy jövőre újra megrendezésre kerül a TT, ezek után valami megint megpiszkálta a Jawa-bogarat a fejemben, és hangos zümmögésbe kezdett: "vegyél újra egy veterán Jawát, vegyél újra veterán Jawát...."
Tényleg boldogságos lenne, ha mondjuk a két motorunk mellett állna még egy 353/250 kývačka, egy perák, egy 500 OHC meg egy 250 ČZ Tourist, egy ČZ 125 vagy 150, aztán egy H-D WLA, meg, meg... Na jó, ennyi motor be sem férne a garázsunkba.














2 megjegyzés:
Jó a listád, ezek közül nekem már a 353 jaffám és egy 150c czetkám már van. Te miért nem veszel legalább egyet?
Ja, és tetszik a jaffa-tankos képed!
Zozo
Két oka van:
1. Olyat szeretnék, amit én újítok fel, de mostanában nem láttam felújításra szoruló 250/353-as Jawát, amelyiken a kulcsszekrény még a tankon van.
2. A Márira sem tudok olyan gyakran felülni, mint szeretnék. Így csak szomorkodna a garázsban.
Megjegyzés küldése