2007. október 10., szerda

Egri Régi Jármű Találkozó és Túra, Tard (2006)

Ma én lettem az aranyhal, mivel kívánságot teljesítek ezekkel a képekkel... :) - Tard (Borsod-Abaúj-Zemplén megye) tájházai és veteránok




Tavaly egy mezőkövesdi esküvőre voltam hivatalos, de mivel a szertartás csak délután volt, így kerültem egyet a környéken. Véletlenül futottam bele az egri veterán egyesület találkozójába, nem kis örömömre. Eredeti úticélom a tardi matyó tájházak voltak, de mivel nem tudtam, hogy csak 11-től vannak nyitva (ápr. 1-okt. 31. 11-18 h, nov. 1-márc. 31. bejelentkezéssel), így zárva maradtak előttem.



Csodaszép, remek állapotban lévő Mercedes



Egy idősebb nő vezette ezt az Opelt (az ő korában már én is szeretnék egy ilyen autóz :))




Volt egy fekete Mercedes is



Hát őt nem ismertem fel :(



Hát nem szép?


BMW, Trabant és MG Midget egyrakáson



Nálam itt kezdődik az autódizájn...




Volt idő, amikor a Trabant is szép volt :)




MG Midget (a képet nézegetve rájöttem, hogy hasonlít a Quasimodónkra, legalábbis a színében tuti! :)))



Óóhhh... álmaim netovábbja, egy Skoda Felicia Roadster. Ha nagy leszek, tuti lesz ilyenem meg egy kopoltyús Skoda 1000 MB-m :))




Azt hiszem, ő volt a korelnök a kocsit között. A legjobb a fonott ernyőtartó!




Egy Ford Capri és az én nem annyira veteránkorú Márikám

Aki megmondja, hogy ez milyen autó, az vendégem egy sörre :)

2 megjegyzés:

baowah írta...

nyammm.
na ez egy rendes poszt :)

millarca írta...

A többi rendetlen? :)

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...