2007. október 26., péntek

Folk'n Troll Fesztivál (Dyas, Yava, The Moon And The Nightspirit, Dalriada, Kivimetsän Druidi, Korpiklaani)

Hétfő - október 22. A38-as hajó, Budapest

Fellépők: Dyas, Yava, The Moon And The Nightspirit , Dalriada, Kivimetsän Druidi és a Korpiklaani

A képekhez csak annyit, hogy most először próbáltam vaku nélkül fotózni, így olyanok lettek a képek, mintha homokozóban paníroztam volna a fénygépem, de ez van.




Dyas





A Yava magyar, török. stb. népdalokat, valamint középkori dalokat vegyít punk és hardcore elemekkel, állati jól :)



Nagyon ismerős volt a fickó, aztán rájöttem, hogy ő zenélt a szigethalmi Viking Fesztiválon.





Lámpahold világította be a dudást.





Személyes testőrségem. :) A két láncinges lovagnak köszönhetően végig az első sorból tudtam fotózni, szószerint védtek a pogózó, előrenyomuló tömegtől, ami főleg a Dalriada és a Korpiklaani alatt nem volt egyszerű mutatvány.




A The Moon And The Nightspirit egy kicsit éterikus, a pogány népmesékhez és az ősi dallamokhoz visszanyúló zenét játszik.




Kicsit Jézus-feje volt a tapanon játszó srácnak, de akkor is jól nézett ki :))

Mondom, hogy jól nézett ki :)


A The Moon and the Nightspirit után jött a kedvenc Dalriada. Laura, S. kedvence aranyosan reagált a rajongók kéréseire. Már vártam, mikor kérnek tőle még egy hangszálat is :)



Andris hergelte a tömeget, miközben én ott nyomorogtam a színpad előtt. Hiába, öreg vagyok már az első sorhoz, főleg ha eszeveszetten pogóznak körülöttem...



Egyszer tuti csinálok egy sorozatot arról, hogy Andris milyen grimaszokat tud vágni éneklés közben... :)))



Gyuri sárganarancspirosban :)



Andrásnak, a Dalriada billentyűsének szerintem nincsenek is nevetőráncai :))




Utolsó előtti brigád volt a finn Kivimetsän Druidi, engem ők szólítottak meg legkevésbé.






Az énekes/gitárosnak eredetileg csak két fekete csík volt a szeme alatt, de ahogy izzadt, az elfolyt festék érdekes mintát festett az arcára.



Ez az egyik kedvenc képem az estéről, az egyik testőröm és kedvese :)



Végére maradt a csemege, a finn Korpiklaani. Rénszarvas-agancsos, sörtartós mikrofonállvány, meg ami kell :)




A Korpiklaani hegedűse sem egy kényszeres vigyorgó :)




Jonne az éneklés mellett táncolt is. :) Ehhez hozzátartozik, hogy a Gyulán látott humppa táncot elnézve kiderült, hogy nem tartozik a világ legnehezebben előadható táncai közé :)))




Elég specifikus volt a csapat cipő viselete, volt népviseleti csizma, meg félcipő fűzős bőrnadrággal, a bőgős lazán mezítláb nyomta.



10 megjegyzés:

Névtelen írta...

szóval te voltál az, aki miatt nem lehetett odaférni a színpadhoz...=)

millarca írta...

Persze, hatalmas méreteimmel elfoglaltam az egész első sort... :)

baowah írta...

micsoda níííípek vannak...hosszu haj hujje zene? :D

vaku nelkul kiralysag - kralske sahy az elet!

Névtelen írta...

Állati jók lettek a képeid!

millarca írta...

Egy újabb, jó ízléssel megáldott ember :D

Névtelen írta...

Drága Millarca,iggen jó ez a beszámoló,naggyon sirályak a képek,jó a dumád,de hol volt a Kivi énekesnőjének lenőtt haja?!?Szerintem 1ébként tök vagány a kiscsaj.A Korpi meg 1enesen tarolt!!!!Üdv:Rempi

Névtelen írta...

Üdv, szép képek lettek.

Nincs pár kép így a közönségről ilyenekről?
Főleg rólam:D, merthogy a folk cucchoz nem illik semmi modenr kütyű:D, szóval nem vittem fényképező gépet.
Ha esetleg lenne képed egy kék fehér (hosszában) csíkos gatyás fiatalemberről, akinek 2 nagy szőrpamacs nőtt a lábszárára akkor légyszi légyszi elküldenéd a hellace01@hotmail.com címre.

Köszönöm, ha igen, ha nem akokr meg így jártam.

Névtelen írta...

Szia! Tökjó látni a képeket. Végre. Szerintem baromi jók a képek, és engem egyáltalán nem zavar a képzaj. Vaku nélkül amúgy is normális. Azzal a kis kompaktnak tűnő valamivel amivel fotóztál, meg rettentő élesnek is tűnnek a képek. Nekem nagyobb objektíves géppel se szokott összejönni.
Jól sejtem, hogy az a kép a Nightspirites csajról amikor fehér fények kereszttüzében áll, azt nem te fotóztad? Mintha csináltam volna egy olyan képet a gépeddel.

millarca írta...

Hellace:
Emlékszem rád, de hiába néztem át az összes képet, sajnos egyiken sem ismertelek fel :(

utolsó Névtelen:
A gépem egy Canon S2IS, egy bridge gép... sajnos ennél a gépnél a 400-as ISO-tól ennyi telik... A fehér fényes fotóhoz meg csak annyit, hogy az elsőt tényleg te csináltad, de azon benne van a mikrofon a csaj arcában, meg Kissa feje búbja... Ha érdekel, elküldöm.

Névtelen írta...

Igazából úgy az összes érdekelne. Tényleg rémlik, hogy Kissa benne volt (vagy inkább Loke?), de az ő fejét le lehetett volna vágni, mert annyira azért nem lógott be. Mind1. Nem tudod véletlenül, hogy amit a 3 kamera felvett azt hol lehet megnézni? Én sehol nem láttam nyomát se annak, hogy bárhol megjelent volna a felvétel.

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...