2009. március 5., csütörtök

Tegnap este éppen megfőztem életem első spenótfőzelékét, közben a csajokkal vihogásba fulladó eszmefuttatásokat folytattunk a vasalt szakállakról (emberem ekkor ment be sürgősen a dolgozószobájába :)), az érzelmi ribancságról, a harisnyatartókról és a ilyen-olyan szempontokból balfék pasikról, amikor M. nekem szegezte a kérdést:
"mill, te végignézted azt a motoronszeretkezős honlapot (lásd. előző bejegyzés)?"

Hamar kiderült, hogy én csak a motoros részét futottam át, ezért "büntetésből" végig kellett néznem a kimaradt autós/leszbikus/maszturbálós oldalakat is. Biztos, hogy velem van a baj, de én csak röhögni tudtam azon, hogy szerencsétlen rajzoló miket görcsölhetett azért, hogy kitaláljon olyan verziókat, ahol valaki megdugja a kocsija kipufogóját vagy a felszabdalt hátsóülését... :) Ennek ellenére elnézést, ha valakit felzaklattam, igérem, ha megírom a Tizenegyezer vessző modernizált változatát, tuti nem itt fogom publikálni. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...