2009. március 9., hétfő

Nőnap, vagy mi

Nem tudom, hogy a nőnapra való tekintettel, vagy csak sima örömszerzésből, de mire visszaértem pénteken ebédről, ott várt az asztalomon egy kis csokoládé. De milyen csokoládé!!! A Szerencsi Bonbon Kft által újraélesztett szerencsi csokoládégyár terméke, ráadásul a váras sorozatból! Nekem, aki imádja a várakat! Úgy megörültem, hogy egész délután üdvözült vigyorral mászkáltam az irodában (közben meg terrorizáltam a közelemben ülő kollégáim, hogy mondják el, ki volt ez a csodabogár tündérlény, persze eredménytelenül). Az örömmenet otthon is folytatódott, mert az asztalon egy hatalmas rózsacsokor figyelt vázába állítva… :)
Ezek után már meg sem nyikkantam, amikor este az egyik kedvenc nagyonférfimtől megkaptam: „Te más vagy, hiszen te már fiúsítva vagy!” :)

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...