2010. március 17., szerda

Michael Lichter

A mostani Wild magazinban is szerepel néhány érdekes motor, viszont az egyiket Michael Lichter fotózta. Ez csak azért érdekes, mert ő Amerika elsőszámú "motoros fotósa". Amellett hogy 1979 óta az Easyriders magazinnak dolgozik, rendszeresen készít képeket a Harley-Davidson cégnek és az összes ismert motorépítőnek. Indian Larry, Arlen Ness, Billy Lane motoros albumai is az ő nevéhez fűződnek. A profin fotózott motorokon kívül én magáról a motorozásról készített képeiért is szeretem.
Pont nemrégiben kérdezte valaki, hogy miért van olyan kevés képem arról, hogy motorozunk, de erre egyszerű a válasz: nem szeretek (vagy tudok?) vezetés közben fotózni. Nálunk elég kevés a hosszú, egyenes út, kanyarvadászat közben, többnyire folyamatos szembeforgalom mellett szerintem meg veszélyes nem a kormányra koncentrálni. Megoldás erre a hátsó ülés vagy az autó, de egyrészt utálok hátul ülni a motoron, a kocsinkat meg nagyon ritka kivétellel én vezetem. Persze mindkét módszert kipróbáltam, minimális sikerrel: a tavalyi City Run-on olyan spontán jött a felkérés, hogy mire észbe kaptam, már Cs. mögött ültem szoknyában és magassarkúban (ezt azóta sem hevertem ki lelkileg). Autóból a szalkszentmártoni Iron Horses bulira menet próbálkoztam, de az szinte említésre sem érdemes...


Via: Michael Lichter Photography.













2 megjegyzés:

baowah írta...

ez nekem giccses.
akkor inkabb scott pommier.
http://www.scottpommier.com/

millarca írta...

Ilyen alapon az én fotóim is... :) Scott tényleg nem rossz.

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...