2009. április 15., szerda

Devils MC, Motor Show 2009, Építők Csarnok, Budapest

A Devils Motor Show képeivel úgy voltam, mint Mátyás király és a bíró okos lánya: sok képet szerettem volna felrakni, de nem is akartam elpazarolni a blog tárhelyét. Ezért kitaláltam, hogy megtanulok fotómontázsokat csinálni. Hát íme:



Gondolom, mindenkinek feltűnt, hogy volt sok-sok épített motor, de most néhány Erdélyből, Csehországból, Felvidékről és Lengyelországból is.



Volt sok-sok hotrod autó is, meg egy repülőből épített monstrum is.



Na igen, pasik nélkül nem élet az élet.





Rockabilly divatbemutatóra és tetovált lányok versenyére is gyűlt az éji (izé motoros/hotrodos) vad. Nálam az "utcai" pin-up lányok voltak a nyerők, mint ahogy minden tattoo-versennyel az a bajom, hogy a legjobb tetoválások sosem indulnak el, ha meg igen, akkor sem nyernek ilyen-olyan szubjektív okok miatt.



Jessie Galante Band



Az eseményfotózás csúcsa, avagy a nyertesek cipői és a szerpentin. Ráadásul szándékosan.



Igen, szeretem a babákat. De önző dög is vagyok, és még szeretnék motorozni egy darabig. Így egyenlőre marad a fotózásuk.

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...