2009. május 8., péntek

Jessie Galante és a G-Jam, Ráday Kupola

Írnék szépet meg jót, de ezt úgyis hallani kellett volna, mert ütött, mint a 220(V). Jessie Galante és a G-Jam. Külön-külön, aztán nagyon együtt olyat szóltak, hogy még nagymama koromban (ha megérem, de nem valószínű) emlegetni fogom.

Ui. A képek azért ennyire katasztrofálisak, mert egyrészt nem tudok piros és fehér fényben fotózni a Canonnal, másrészt az átméretezésnél szétpixelesedett és már nem volt kedvem újrajátszani vele...






































1 megjegyzés:

Konyha Miklós írta...

Én is ott fotóztam ezen a koncerten, nagyon élveztem.
Beszélni is akartam veled, de mire rájöttem, hogy a Nyírbátori motorostalálkozón fotóztunk együtt a színpadon, addigra úgy belemerültem a fotózásba, meg a jó zenébe, hogy nem került rá sor.
Én a Jessie Galante & Király Pisti közös muzsikálásáról készült képeimet ajánlom figyelmedbe, meg az olvasóidéba is: http://www.namenynet.hu/~konyha/files/jessie_galante&kiraly_istvan/index.html
Fotók: Konyha Miki

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...