2009. május 28., csütörtök

Motoros lányok és az áfonyapálinka

Folytatom majd az őrségi beszámolót is, addig itt egy kis kitérő:

Még a szombathelyi motoros bulira (képek hamarosan) hozott R. M.-nak egy üveg erdélyi áfonyapálinkát, amely az esti táncikálás alatt a jelenlévő motoros csajok martalékává vált, pedig M. kedvesen bátorító (árgus) szemekkel ellenőrizte, hogy ki hány szem pálinkás gyümölcsöt nyel el. Ez a momentum persze nem tűnt el nyomtalanul, a hétfői e-mailek már arról szóltak, hogy kéne szerezni újabb adagot, sőt R. a neten talált egy receptet is. Hazafelé munkából ez motoszkált a fejemben, így dobtam egy balost az Árkádban lévő bioboltba, és kifelé már két zacskó szárított vörös áfonyával jöttem ki. Otthon találtam még elfekvőben kb. 3 dl barackpálinkát, így egyből bele is potyogtattam a két zacskó tartalmát. Persze, a csajoknak másnap el kellett mesélnem, onnantól kezdve megkezdődött a verbális terror! :)

Én: ... a két vagy három deci pálinkába belepotyogtattam 20 deka áfonyát...:) Ááá, alig nyalogattam utána az ujjamat... :) Szerintetek hagyjam nyitva vagy zárjam le?
R: Azzzonnnal csukd be :) Még elpárolog ... A recept szerint sötét helyen tárold, és néha rázd össze :)
Én: Elraktam sötét helyre, de isteni bordó színe van! És az illata! Mmmmmmmmm... (izé, lehet, hogy mégis rá kéne bízni C-ra vagy I-ra :))
R: Javaslom, hogy Mill minden reggel dátummal és időponttal ellátott fotót küldjön az ominózus üvegről :) Esetleg a bogyók darabszámát is láttatva :)
Én: Szerinted mennyire lenne biztonságban, ha minden este elkezdeném számolgatni? :)

Ma újra a pálinka volt a téma:

C: Azért érdekes lesz a barack+áfonya íz egyben :-)
Én: Hát öööööö... már csak az áfonya íz érezhető...:)
M: Ezt most kifejtenéd pontosabban ????????? Honnan is tudod te az ízét ??:-)
Én: Baszki, elszóltam magam! :) Hát az úgy volt, hogy tegnap is megráztam (a recept szerint mindennap kell!!!! :)), és észrevettem, hogy egy szem már kilóg a léből, és úgy gondoltam, hogy valami baja esik, ha nem eszem meg, így megmentettem! :)
I: Ácsi!!! És mindent, ami kilóg, azt be is kapod ???? Hogy is van ez ????:-))) Vagy csak amit felrázol és utána lóg ki azt????:-))))) Várom sürgős válaszod!!!:-))))
Én: Jujj, erre most nem tudtam, hogy röhögjek vagy piruljak, vagy egyszerre mindkettőt ... :) Hmm... asszem csak azt kapom be, ami tetszik és ízletesnek néz ki.... így jó a válasz? :)
I.: Naná, hogy jó!:-)))
R: Áfonyapálinka ügyben szerintem jó lenne ha a MILL nem rázogatná tán mindennap :)
I: Rázza csak Mill, rázza… csak ne kapja be a kilógó részeket!!!:-))))
Én: Csajok, de ez egy "receptre felírt" rázás, egyszerűen muszáj... :)
C: Szerintem is rázza, csak csavarja rá a kupakot, és viaszozza le, aztán majd lecsekkoljuk, hogy nem sérült-e valahol az a viasz!!
R: JÓ, JÓ, egy mártíristennő vagy egyébként, én már tutira felzabáltam volna az összeset :) Bocsi, ez van...
Én: Na, végre, valaki elismeri nagyságomat és megérti az esti lelki tusáimat!
M: Oké, akkor rázd, de csak a lezárt üveget és csak semmi kihullott szemek meg hasonló hülye kifogások....-)
Én: Azért kíváncsi lennék, hogy te mennyire állnád meg, amikor már most szombatra rendeltél néhány szemet... :P
M: Majd kiderül a mézes-bodza tervezetemnél:-)(valószínűleg rosszul amúgy, bár tényleg alig alkoholizálok, na de ami finom, az finom. -)) Báááárr.. én tudom, hogy szúrtad el, azt kellett volna mondanod, hogy 1-2 dl pálesz van csak és 1 egész dl-t elkóstolgathattál volna, de hát így már az ellenőrzésünk alatt vagy:-)
Én: Persze, mert eszembe sem jutott megrövidíteni benneteket! :) Tulajdonképpen a kóstolgatás is csak folyamatos minőségellenőrzés :) (Egyébként eddig csak egy szemet kóstoltam meg tegnap, mivel TÉNYLEG kilógott! :)

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...